Hulp bij digitale bankzaken

Hulp bij digitale bankzaken

Het bankinformatiepunt in de bibliotheek helpt je bij digitale bankzaken. Een onafhankelijke bankmedewerker helpt je op weg bij vragen over bijvoorbeeld online bankieren en andere bankzaken. 

Heb je vragen over online bankieren? Loop dan eens binnen bij het bankinformatiepunt. Hier helpt een onafhankelijke bankmedewerker jou op weg. Je kunt uitleg krijgen over (online) betalen, internetbankieren en andere bankzaken. Ook helpen we je bij het vinden van de juiste informatie. 

Het bankinformatiepunt regelt geen persoonlijke bankzaken, zoals rekeningen betalen of een (spaar)rekening openen. Het bankinformatiepunt helpt je wel in contact te komen met iemand van jouw eigen bank; die mag jou wel helpen bij persoonlijke bankzaken.

 

Bankinformatiepunt in de bibliotheek

Het bankinformatiepunt is ontstaan uit een samenwerking tussen de grote banken in Nederland. Je kunt er terecht met vragen over alle banken. De hulp is gratis. Je bent van harte welkom, elke donderdag van 10.00 tot 12.00 uur bij Theek 5 Dongen in De Cammeleur.

Spreekuren van het Bankinformatiepunt
Bankinformatiepunt in de bibliotheek