Hulp nodig of vragen over mijnAmphia? Kom naar de bibliotheek!
Vanaf 1 maart 2023 stuurt het Amphia Ziekenhuis geen afspraakbrieven meer per post. Je krijgt de informatie over je afspraak dan voortaan per e-mail of via het patiëntportaal mijnAmphia.
mijnAmphia is een beveiligde, online omgeving voor patiënten van Amphia. Als patiënt kun je hier jouw medische gegevens vinden. Je kunt bijvoorbeeld lezen over jouw afspraken in het ziekenhuis of over jouw onderzoeken, medicijnen of allergieën. Deze gegevens bij elkaar noemen we je medisch dossier.
Je kunt dit bekijken op een computer, smartphone of tablet. Waar en wanneer het jou het beste uitkomt.
Inloggen in mijnAmphia
Om in te kunnen loggen in je patiëntportaal heb je DigiD nodig. Je kunt je patiëntportaal bereiken via internet (www.mijnamphia.nl) of via een app die je op de telefoon of tablet kunt installeren. Deze app heet ‘MyChart’ en kun je downloaden in de Apple App Store of Google Playstore.
De voordelen van mijnAmphia
Bekijk snel de onderzoek uitslagen, maak afspraken en beheer en stel vragen aan het behandelteam.
Afspraakbrieven per post blijven ontvangen
Wil je je afspraakbrieven van Amphia toch liever per post blijven ontvangen? Dan kun je dit in mijnAmphia aangeven onder het kopje ‘communicatievoorkeuren’. Je kunt ook bellen met het Amphia Ziekenhuis: (076) 595 29 99.
Naar mijnAmphiaGratis hulp bij de bibliotheek
Heb je vragen of hulp nodig bij het aanvragen of activeren van DigiD, het inloggen in mijnAmphia of bij het installeren van de MyChart app? Dan kun je ook in de bieb terecht!
Kom gewoon binnenlopen tijdens de inloopspreekuren van het Informatiepunt Digitale Overheid in de bibliotheek. Hier beantwoorden we je vragen en helpen we je stapsgewijs bij het gebruik van DigiD en mijnAmphia. Ook voor andere vragen over de digitale overheid kun je bij ons terecht.
Deze hulp is gratis en voor iedereen. Ook als je geen lid bent van de bibliotheek.
Meer informatie